WEBINAR - Uvedba eIzmenjave eRačunov v vašem podjetju
Še ne poslujete z eRačuni? Sedaj pa delate od doma, čaka pa vas kup računov, ki jih morate še izdati in poslati? Bi radi pričeli s prejemom ali pošiljanjem eRačunov, pa ne veste kje začeti?
Ker digitalizacija postaja del našega poslovnega okolja, vam bizBox svetuje in z brezplačnimi orodji pomaga kako poenostaviti prehod na eRačune.
Digitaliziran proces obravnave eRačunov med dobaviteljem in kupcem (od izdaje, tiskanja, pakiranja, pošiljanja, prejema, zajema, potrjevanja-likvidacije, do plačila in hrambe računov) je v digitalni obliki enostavnejši, cenejši in varnejši. Izmenjava in obdelava eRačunov je tudi veliko hitrejša kot v papirni obliki in prinaša občutno znižanje stroškov (materiala, poštnih storitev in tiskanja).
Zato so pripravili posnetek webinarja “eIzmenjava eRačunov”, ki si ga lahko ogledate s klikom na povezavo. V posnetku si boste lahko ugledali, kako lahko s pomočjo bizBox storitev in rešitev na enostaven in hiter način v vašem podjetju pričnete tako s prejemom kot pošiljanjem eRačunov.
- Prednosti eIzmenjave eRačunov (za pošiljatelja kot prejemnika)
- Kaj je in kaj ni eRačun
- eSLOG - kaj je to?
- Priprava, izdaja, podpisovanje in pošiljanje eRačunov
- Kje najdem prejemnike - eImenik?
- Izdajatelj v BANKART sistemu E-račun
- Orodja za eRačune
- Prejem eRačunov
- "Onboarding" partnerjev
OGLED POSNETKA WEBINARJA si lahko ogledate s klikom na povezavo TUKAJ
Za vsa dodatna vprašanja so vam na voljo na prodaja@zzi.si ali 01/530 33 47.